Sunday, 17 October 2010

New school; new friends but the same type of wonderful friends......

Tuhan , hambamu ini sgt bersyukur kerana dikurniakan kawan2 yg sgt supportive  dan baik -baik;.....aku berpindah dr sek teknik ke sek akademik  kerana berpindah rumah.... Kalau dulu di kawasan yg dikatakan elit; BBU kini ke daerah yg lebih kekampungan yg lebih sesuai dgn jiwa ini... Isolated Pearl  hi^-^ .
Kalau dulu menumpang di rumah abah , kini duk rumah sendiri....abah pun dah sewakan rumah dia sejak awal tahun ini.....Abah dah pakai persona baru....Moga Tuhan membahagiakan abah  n mak selama-lamanya... Terima Kasih abah kerana duduk free...nak bayar sewa abah tak kasik.....
Pasal; kawan baru;   hati ku ini berbunga2 selalu...mereka sgt membahagiakan, semoga begitulah hendaknya selalu....walaupun kerja banyak tp semua saling membantu...saling memberitahu tugasan terkini...dan saling melindungi.....terasa diriku ini begitu berharga....
Teknik , sgt mewah n ample of free time; Where else SMK / akademik  180  darjah berbeza....nak facebooking ; jhn harap tak sempat....masa tu cukup2 utk makan  dan tarik dan betulkan nafas jer....

3 comments:

  1. hmmm...bag0s bag0s bag0s...tr0skn usaha ibu ni kat sekola bru ye....

    ReplyDelete
  2. ye laa, saper lg lagi nak comment kalu bukan insan terdekat dan tersayang ^-^
    pas ni gaduh lg ek!!

    ReplyDelete
  3. boley boley!!!nk gado psl ape ek???

    ReplyDelete